Imon drar vi då!

Imon drar vi upp mot Stockholm Jump club! Och sedan på måndag så tar vi 12-timmars färjan mot Finland och är framme tisdag morgon, och tävlar torsdag, alldeles lagom för min gamle tant🙂
Jag kommer säkert kunna blogga lite grann! Jo men det kommer jag göra! Men!! Ni kan bortse från min VACKRA bakgrund och header och allt vad det heter! Hehe, jag fixar det efter Finland! Då börjar jag blogga ordentligt🙂
Så vi hörs av på vägen upp och lite sånt kul! Nu får ni sova gott! Godnatt❤

20120623-234342.jpg

Kommentera

